مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

کلمات کلیدی

دانلود جزوه بیماری شناسی گیاهی

پایان نامه اتوماسیون سیستم های توزیع | فایل word

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

دانلود بهترین جزوه روانشناسی بالینی | ویرایش 1401

کتاب مقاومت مصالح

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی

آزمون کارت بازرگانی

کتاب تاریخ و تمدن اسلامی

دانلود نشریه 1 | زلزله خیزی ایران (از سال 1900 تا سال 1969 )

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون

دانلود قوی ترین جزوه آزمایشگاه فیزیولوژی

دانلود قوی ترین جزوه آموزشی متلب

فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word)

گزارش کارآموزی عمران

کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا

دانلود کتاب مراقب ویژه پرستاری

کتاب آناتومی در مهندسی پزشکی | فایل Pdf

جایگاه عقل عملی در علوم انسانی | Pdf صفحه 21

روش تحلیل شبکه ای در انجام پژوهش های حوزه تصمیم گیری برنامه درسی

حل المسائل ترمودینامیک ون وایلن

جزوه تشریحی کامل شیمی تجزیه 1

کتاب روانشناسی هیلگارد

دانلود Pdf کتاب مدیریت پروژه های عمرانی

بررسی و تحلیل تعارض و مذاکره در حماسه‌های مشهور جهان | پایان نامه

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

دانلود Pdf کتاب بلاکچین

دانلود کتاب خانواده و خانواده درمانی

دانلود Pdf کتاب رژیم درمانی در سرطان

جزوه سیستم انحراف رودخانه سد های بتنی

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موضوع جزوه:امور الی بین الملل

نوع فایل : پی دی اف pdf

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 1.6مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان  ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

دانلود 1 جزوه امور مالی بین الملل

 

 

مقدمه ای بر امور مالی بین المللی

دانلود 1جزوه امور مالی بین الملل بیان میدارد امور مالی بین المللی بخش مهمی از اقتصاد مالی است. این موضوع به طور عمده درباره موضوعات مالی بین دو یا چند کشور بحث می کند.

و شامل موضوعاتی مانند نرخ ارز، سیستم های پولی جهان، سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) و سایر موضوعات مهم مرتبط با مدیریت مالی بین المللی می باشد.

امور مالی بین المللی، مانند تجارت بین الملل، فعالیت های اقتصادی خود را در زمینه مشاغل، دولت ها و سازمان ها در محیط بین المللی انجام می دهد. این یک واقعیت شناخته شده است که کشورها اغلب با یکدیگر مبادله می کنند. در چنین معاملاتی بسیاری از کشورها از ارزهای خود استفاده می کنند. بنابراین، ما باید بدانیم که چگونه ارزها با یکدیگر مقایسه می شوند. علاوه بر این، ما همچنین باید درک خوبی از نحوه پرداخت هزینه کالاها و عامل تعیین کننده قیمت هایی که ارز در آن استفاده می شود را بدانیم.

تبصره - بانک جهانی، شرکت بین المللی امور مالی (IFC) ، صندوق بین المللی پول (IMF) و دفتر ملی تحقیقات اقتصادی (NBER) برخی از سازمان های برجسته مالی بین المللی هستند.

تجارت بین المللی یکی از مهمترین عوامل رشد و شکوفایی اقتصاد کشورهای شرکت کننده است. اهمیت آن بارها به دلیل جهانی شدن بیشتر از گذشته شده است.

دانلود 1 جزوه امور مالی بین الملل

اهمیت امور مالی بین المللی

امور مالی بین المللی نقش اساسی در تجارت بین المللی و تبادل کالا و خدمات بین اقتصاد کشورها را ایفا می کند. که برجسته ترین آنها در اینجا ذکر شده است :

امور مالی بین المللی ابزاری مهم برای یافتن نرخ ارز، مقایسه نرخ تورم، ایده گرفتن در مورد سرمایه گذاری در اوراق بهادار بین المللی، تعیین وضعیت اقتصادی سایر کشورها و داوری در بازارهای خارجی است.

نرخ ارز در امور مالی بین المللی بسیار مهم است، زیرا به ما اجازه می دهد ارزش نسبی کالاها را با توجه به نرخ ارز آنها تعیین کنیم.

عوامل اقتصادی مختلفی در تصمیم گیری سرمایه گذاری بین المللی وجود داردکه وجود این عوامل به تعیین امنیت پول سرمایه گذاران با اوراق بهادار خارجی کمک می کنند.

استفاده از استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی IFRS یک عامل مهم برای بسیاری از مراحل مالی بین المللی است. صورتهای مالی کشورهایی که IFRS را پذیرفته اند مشابه هستند. این کمک می کند تا بسیاری از کشورها سیستم های گزارشگری مشابه را دنبال کنند.

سیستم IFRS ، که بخشی از امور مالی بین المللی است، با رعایت قوانین استاندارد حسابداری واحد، در پس انداز پول نیز کمک می کند.

به دلیل جهانی شدن، منابع مالی بین المللی در حال رشد است. این عامل کمک می کند تا اصول کلیه سازمان های بین المللی در زمینه مالی یکسان شوند و تعادل بین آنها حفظ شود.

یک سیستم مالی بین المللی صلح بین ملل را حفظ می کند. بدون یک معیار مالی محکم، همه کشورها برای منافع شخصی خود تلاش می کنند. امور مالی بین المللی به حفظ این مسئله نیزکمک می کند.

سازمان های مالی بین المللی، مانند صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، و غیره، نقش واسطه را در مدیریت اختلافات مالی بین المللی ارائه می کنند.

وجود یک سیستم مالی بین المللی در بعضی موارد باعث وجود بحران های مالی بین المللی می شود. اینجاست که مطالعه در زمینه اصول مالی بین المللی بسیار مهم می شود. برای آگاهی از بحران های مالی، باید ماهیت این سیستم  را درک کنیم. امور مالی بین المللی کمک می کند تا مسائل بین المللی در یک کشور به صورت منضبط حفظ شود.

 

 

لینک دانلود

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

دانلود جزوه اصول مهندسی سد | 20 میشم

 

دانلود جزوه اصول مهندسی سد | 20 میشم               

 

 

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 1.4 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

 

دانلود جزوه اصول مهندسی سد | 20 میشم

 

 

 اصول مهندسی سد

دانلود جزوه اصول مهندسی سد | 20 میشم  بیان میدارد صنعت سد سازی به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیچیده ترین فعالیت های ساختمانی همواره مد نظر جوامع مختلف بوده و از نظر اقتصادی نیز یکی از منابع مهم اقتصادی هر کشور و منطقه محسوب می شده است.

مهندسی سد را می توان مجموعه ای از علوم فنی و پایه مهمی دانست که در کنار یکدیگر طراحی و اجرای سد را ممکن می سازد و سازه سد را از نظر بارگذاری های وارده و مقاومت در برابر عوامل مخرب مورد بررسی قرار می دهند.

طراحی و اجرای سدها به گونه ای است که اگر عواملی مثل رسوب گذاری مخزن و غیره وجود نداشته باشد، محدودیتی در عمر و محدوده زمانی بهره برداری از سد وجود نخواهد داشت.

آنچه مسلم است با توجه به گستردگی فنون و علوم مرتبط با سدسازی ، تنها اشاره به اصول کلی مهندسی سد نیز مقوله قابل توجهی خواهد بود.

لذا در مجموعه حاضر پس از بررسی تاریخچه صنعت سدسازی ، به بررسی تقسیم بندی سدها از جنبه های مختلف پرداخته خواهد شد و سپس با آشنائی مختصر در رابطه با مطالعات اولیه مورد نیاز ، به اصول کلی طراحی سد اشاره می گردد.

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم

[caption id="attachment_4270" align="aligncenter" width="376"]دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم                دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم[/caption]

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 1.7 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم

 

روان‌شناسی رشد چیست؟ 

طبق دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم روان‌شناسی رشد، شاخه‌ای از روان‌شناسی است که به مطالعه چگونگی رشد و تغییر افراد در طول زندگیشان می‌پردازد.

روان‌شناسان رشد نه تنها به مطالعه تغییرات جسمی و فیزیکی در فرایند رشد افراد می‌پردازند بلکه رشد اجتماعی، هیجانی و شناختی افراد در طول زندگیشان را نیز در نظر می‌گیرند.

قبل از بحث بیشتر در این مورد، بهتر است به تعریف دقیق «رشد» بپردازیم.

 

 

 

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم

 

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم                        

 

 

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم

 

 

 رشد چیست؟

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم بیان میدارد این واژه، رشد انسان در طول زندگی، از شکل‌گیری نطفه تا مرگ، را توصیف می‌کند.

مطالعه علمی رشد انسان، به دنبال درک و تشریح چگونگی و چرائی تغییراتی است که افراد در طول زندگیشان می‌کنند.

این مطالعه، تمام جنبه‌های رشد انسان، شامل رشد جسمی، هیجانی، ذهنی، اجتماعی، ادراکی و شخصیتی را در برمی‌گیرد.
مطالعه علمی رشد، نه تنها برای روان‌شناسی بلکه برای جامعه‌شناسی، آموزش و بهداشت نیز اهمیت دارد.

منظور از رشد، تنها جنبه‌های جسمی و فیزیولوژیکی آن نیست بلکه جنبه‌های شناختی و اجتماعی مرتبط با آن نیز می‌باشد.
مطالعه رشد انسان برای تعدادی از رشته‌ها از جمله زیست‌شناسی، انسان‌شناسی، آموزش، تاریخ و روان‌شناسی اهمیت دارد.

البته ازهمه مهم‌تر، کاربردهای عملی مطالعه رشد انسان است. با درک بهتر این که افراد چرا و چگونه رشد و تغییر می‌کنند، می‌توان این دانش را برای کمک به آن‌ها در زمینه‌ به کارگیری تمام توانائی‌های بالقوه‌شان در زندگی، به کار بست.

 

 

دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم

 

 

مطالعه رشد چگونه صورت می‌گیرد؟

براساس دانلود کتاب روانشناسی رشد | 20 میشم روان‌شناسان رشد، روش‌ها و فنون متفاوتی را برای مطالعه رشد انسان به کار می‌گیرند.

پژوهشگران از روش‌های علمی برای جمع‌آوری و تحلیل سامانمند اطلاعاتی که قابل نتیجه‌گیری باشند، بهره می‌گیرند.

روش علمی،فرایندی است که از رویه‌ها و اصول مشخصی برای یافتن پاسخ سوالات استفاده می‌کند.

چهار مرحله اصلی در یک روش علمی وجود دارد:

  • پاسخگویی به یک سوال
  • ایجاد یک فرضیه
  • آزمودن فرضیه
  • نتیجه‌گیری

 

 

جهت دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

 

 

[caption id="attachment_3569" align="aligncenter" width="449"]دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد                دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد[/caption]

 

 

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 5.87 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانش آموزان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

تعریف روانشناسی

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد بیان میدارد روانشناسی علمی است که به بررسی علمی رفتار و فرآیندهای ذهنی می پردازد. منظور از «رفتار» در روانشناسی، آن دسته از فعالیت های جاندار است که بوسیله یک جاندار دیگر یا با دستگاه های آزمایشگاهی قابل مشاهده است. و منظور از «فرآیندهای ذهنی» یعنی آن دسته از فعالیت های جاندار که قابل مشاهده مستقیم نیست، ولی می توان آن را از روی آثارش در رفتار فرد استنباط کرد. نمونه هایی از رفتار عبارتند از:مطالعه کردن، صحبت کردن، ورزش کردن، خوابیدن، حرف زدن در خواب، آب دهان انداختن، گره کردن مشت ها و . . . نمونه هایی از فرآیندهای ذهنی عبارتند از:حل مسئله، سبک تفکر، تغییرات مربوط به حافظه و یادگیری، ادراک و . . .

اگر روانشناسی را (مطالعه ی علمی رفتار و فرایند های ذهنی) بدانیم، در این تعریف سه کلمه مهم هستند. علم، رفتار و فرایندهای ذهنی. پس به تعریف این سه کلمه می پردازیم:

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

1-علم در  آموزش روانشناسی

روانشناسی به عنوان یک علم برای مشاهده، توصیف، پیش بینی و تبیین رفتار از روش های نظام مندی استفاده می کندروانشناسان مطالعات خود را خیلی ذقیق و موشکافانه طراحی می کنند. در روانشناسی مطلوب این است نتایج حاصل، رفتار شمار زیادی از آدم ها را تو صیف کند.

2-رفتار در آموزش روانشناسی

رفتار هرکاری است که ما می توانیم انجام دهیم و بصوررت مستقیم قابل مشاهده است، مثل بوسیدن، گریه کردن نوزاد یا موتور سواری. البته طی سال های اخیر رفتار را جور دیگری تبیین می کنند و رفتار را نتیجه ی هر گونه پاسخ به محرک می دانند و این رفتار می تواند هم قابل مشاهده و هم غیر قابل مشاهده باشد.

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

اهداف روانشناسی

روانشناسی در زمینه های گوناگون، مانند چگونگی ادراک، پیش بینی رفتار دیگران، دگرگونی های رفتار، آشنایی با شیوه های حل مسئله، ترمیم آسیب های روانی و حل دشواری های زندگی، ما را یاری می دهد تا با رفع نیازها و کمبود ها، راه برای خوشبختی و شکوفایی انسان ها گشوده شود. به این ترتیب، هدف های مهم روانشناسی عبارت اند از:

توصیف و سنجش رفتارها، که درشرایط گوناگون جلوه گر می شوند.

توضیح علت های رفتار و نتیجه گیری منطقی از چگونگی آن، برای پی بردن به واقعیت ها

·         پیش بینی نتایج رفتارها بر اساس اطلاعات موجود از عملکردهای گذشته

·         مهار یا کنترل رفتارها، برای تسلط بر امور و دست یابی به موفقیت در کارها

·         حل دشواری های رفتاری در زندگی فردی و اجتماعی

رسیدن به این هدف ها، موضوع رشته های گوناگون علم روانشناسی است.

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

تاریخچه روانشناسی

گرچه یافته های روانشناسی با روش علمی، بیش از 130 سال سابقه ندارد، ولی توجه به موضوعات این رشته، از گذشته های بسیار دور مطرح بوده است.

انسان های ابتدایی با توجه به خواب و رویاها، تصور می کردند در درون آن ها موجودی نامرئی وجود دارد که هنگام خواب از بدن جدا می شود و کارهایی را انجام می دهد. به این دلیل آنان خود را متشکل از دو جز جاندار و بی جان می دانستند و عوامل طبیعی را نیز جاندار و بی جان می پنداشتند و بین عوامل طبیعی و موجود نامرئی درون خود، رابطه برقرار می کردند.

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

از نظر آنان، برخی عوامل طبیعی جاندار عبارت بوده اند از:رعد و برق، طوفان، سیل، زلزله، بیماری، طلوع و غروب، خسوف و کسوف، خورشید و ستارگان. انسان های ابتدایی این گونه عوامل طبیعی را در ایجاد تصورات خیر و شر(سعد و نحس)، یا شاد و ناشاد موثر می دانستند و از راه نذر و قربانی می خواستند این ارواح را، درباره موجود نامرئی درون خود تسکین دهند و نظر مساعد ارواح طیّبه یا خبیثه را جلب کنند.

این نوع تصورات که به «جان دار پنداری ابتدایی»معروف است، قبل از ظهور ادیان یکتا پرستی در برخی از جوامع وجود داشته و حتی موجبات پرستش خدایان گوناگون می شده است.

دانلود 1 جزوه روانشناسی عمومی هیلگارد

یونانیان باستان قبل از ظهور ادیان یکتا پرستی در برخی از جوامع وجود داشته و حتی موجبات پرستش خدایان گوناگون می شده است. یونانیان باستان، قبل از میلاد مسیح عقیده داشتند که روان یا دم زندگی همیشه زنده و پایدار است و این بدن است که نابود می شود. تن هم چون قفسی است که روان برای مدتی کوتاه در آن زندگی می کند.

شاخص ترین دانشمندان یونان باستان که درباره ی روانشناسی اظهار نظر کرده اند عبارت اند از:سقراط، بقراط، افلاطون و ارسطو، اینان در زمینه روان و نفس در زندگی آدمی مطالب گسترده ای بیان کرده اند.

ادیان گوناگون بر اساس ضوابط و اصول خود، افراد را به رفتارهای خاصی تشویق می کنند. اما با توجه به آن که در حال حاضر بالغ بر سه میلیارد نفر مسیحی و مسلمان در جهان وجود دارند، مطالب مختصری از شیوه های رفتاری این دو دین ارائه می شود.

 

 

جهت دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

دانلود جزوه متالوژی پودر | 20 میشم

 

[caption id="attachment_4278" align="alignnone" width="500"]دانلود جزوه متالوژی پودر | 20 میشم                         دانلود جزوه متالوژی پودر | 20 میشم[/caption]

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 4.84 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

 

 

دانلود جزوه متالوژی پودر | 20 میشم

 

 

متالورژی پودر چیست؟

دانلود جزوه متالوژی پودر | 20 میشم متالورژی پودر (Powder metallurgy) روشی برای تولید فلزات با استفاده از پودر فلز است و از طریق فشرده‌سازی تولید می‌شود.

پودر فلز قالب‌گیری می‌شود و  تحت اعمال فشار قرار می‌گیرد.

این روش به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. به کمک متالورژی پودر یا متالورژی گرد می‌توان با استفاده از ضایعات، قطعات مورد نیاز را تولید کرد.

متالورژی پودر بخشی کوچک ولی بسیار مهم از صنایع فلزگری می‌باشد.

اولین کاربرد متالورژی پودر برای تولید پلاتینبا دانسیته کامل بود که درقرن ۱۹ میلادی صورت گرفت چون در آن زمان امکان ذوب پلاتین به دلیل نقطه ذوب بالا وجود نداشت.

در اوایل قرن بیستم فلزهای دیر گدازی مانند تنگستن، مولیبدن توسط روش متالورژی پودر شکل داده شدند. کاربیدهای سمانیت و یاتاقانهای برنزی متخلخل نسل بعدی قطعات متالورژی پودر بودند.

 

 

 

دانلود جزوه متالوژی پودر | 20 میشم

 

به این صورت قطعات متالورژی پودر در انواع صنایع مانند لوازم خانگی، اسباب بازی سازی و الکترونیک کاربرد پیدا نمود.

آخرین کاربردهای قطعات متالورژی پودر در صنایع خودرو سازی می‌بود که موازی با رشد صنایع اتومبیل سازی رشد نمود به صورتی که امروزه بقای صنعت متالورژی پودر در کشورهای صنعتی بسیار وابسته به صنعت خودرو سازی می‌باشد.

در سال‌های ۱۹۵۰-۱۹۶۰ روشهای نوین مانند پرس پودر و ایزو استالیک گرم در صنعت متالورژی پودر بکار گرفته شد. این روشها با تولید قطعات با دانسیته بالا توان رقابتی قطعات متالورژی پودر را افزایش دادند.

نگرش متالوژی پودر به قطعه‌سازی با روشهای سنتی تولید قطعات متفاوت بوده و در این تکنولوژی توزیع فازها و ریزساختارها قابل کنترل می‌باشد.

دامنة استفاده از متالوژی پودر بسیار گسترده بوده و در این رابطه کافی است به زمینه‌هایی چون تولید رشته‌های لامپ، بوشهای خود روانساز، متعلقات گیربکس اتومبیل.اتصالات الکتریکی،‌ المانهای سوخت نیروگاههای هسته‌ای، اجزاء ترمیمی ارتوپدی، ‌صافی‌های دما بالا، مواد ضدسایش، اشاره شود.

فعالیتهای متالوژی پودر را می‌توان به ۳ بخش تقسیم کرد.

در بخش اول که به نام تکنولوژی پودر از آن یاد می‌شود،‌ پودر موردنیاز (دانه‌های ریز یک جامد که بزرگترین بعد آنها کمتر از mm 1 است) فراوری می‌شود که شامل تولید، طبقه‌بندی، تعیین خواص متالوژیکی و بسته‌بندی در مرحلة دوم فعالیتهای شکل‌دهی،

مانند فشردن،‌ تفت جوش،‌ آهنگری و نورد و ستیزه کردن روی پودر صورت می‌گیرد که باعث می‌شود پودرهای فلزی در لایه‌های سطحی خود به یکدیگر جوش خورده و شکل قالب را به خود بگیرند.

 

 

 

لطفا اینجا کلیک کنید

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

 

دانلود جزوه جوشکاری و ورق کاری | 20 میشم

 

انواع اتصال بین قطعات در صنعت

1 – (اتصال فلز به فلز) بدنه خودرو، هواپیما، سازه های ساختمانی و …

2- (اتصال فلز به سرامیک) سازه های الکتریکی، هواپیما، پیل های سوختی و …

3- (اتصال فلز به پلیمر ) هواپیما، خودرو، ظروف و …

مهم ترین بحث ما در جزوه  درس جوشکاری و ورقکاری اتصال فلزات است.

 

 

دانلود از اینجا

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

[caption id="attachment_3843" align="aligncenter" width="578"]دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم                                دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم[/caption]

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 5.08 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

مولفین : دکتر سالار و دکتر حسینی

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم بیان میدارد دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظورآماده ساختن دانشجویان برای مشاغل حرفه​ های مدیریت درسازمان​های بازرگانی ومؤسسات دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری مدیریت تدوین گردیده است.

به طوردقیق تر اهداف برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی عبارت است از:
- آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان​های بازرگانی.
- افزایش مهارت وتوانایی دانشجویان درشناخت مسایل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات مربوط به هریک ازاین مسایل،ارزیابی راه​ حل​های مختلف درمورد هرمسأله وتصمیم گیری و اجرای تصمیمات متاخذه.
-افزایش مهارت وتوانایی دانشجویان درشناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی ،اقتصادی ،تکنولوژیکی، سیاسی و تطبیق برنامه​ های سازمان با شرایط جدید.
- ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی وحرفه ای

 

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

ضرورت و اهمیت

اداره سازمان​های بازرگانی ،صنعتی ودولتی با ابعاد مختلف آن بدون بهره گیری از دانش مدیریت و دسترسی به اطلاعاتی که در امر تصمیم گیری لازم است امکان پذیر نیست.

لذا این وظیفه دانشگاه​ها است که اولاً مدیران آینده این سازمان​ها را برای قبول مسئولیت درسطوح مختلف مدیریت آموزش دهند.

ثانیاً محققین و پژوهشگرانی راتربیت کنندکه بتوانند مسایل و مشکلات اقتصادی و بازرگانی سازمان​های مختلف جمهوری اسلامی​ ایران را به خوبی بشناسند و برای حل این مسایل و مشکلات راه​ حل​های صحیح و منطقی پیداکنند.

وجود دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دردانشگاه​های ایران موجب می گردد که دانشجویان این رشته درحین تحصیل بامسایل خاص جامعه ما به خوبی آشنا شوند و تحقیقات وتبعات خود را در رابطه با این مسایل انجام دهند و برای رفع نارسائی​های موجود درجامعه چاره اندیشی نمایند.

 

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

نقش و توانایی

الف) فارغ‌التحصیلان دوره‌ کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با اطلاعات وسیعی که در زمینه‌های مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می‌کنند،

به خوبی می‌توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمان‌های بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند.

ب) انتظار می‌رود که این فارغ‌التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسؤولیت‌های بیش‌تری را در سطوح بالاتر سازمان عهده‌دار گردند.

ج) علاوه بر این فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در مؤسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است مشغول کار شوند.

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

آینده شغلی

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژیهای سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرایندهای فروش،

بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمانها را داشته و نسبت به سایر گرایش های مدیریت با توجه به نبود رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند.

ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق شانس زیادی برای موفقیت در حیطه کارآفرینی و تشکیل کسب و کار جدید دارند.

فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند.

انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند.

علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند.

برخی از مشاغل مربوط به این رشته عبارتند از: مشاغل مرتبط با بازاریابی در سطح مختلف از بازاریاب تا مدیر بازاریابی، فعالیت در بخش برند یا تحقیقات بازار شرکتها، واحد فروش سازمان ها، فعالیت در حوزه بازرگانی بین الملل (صادرات و واردات کالا)، فعالیت در حوزه بیمه، تجارت الکترونیک ، امور مالی و بانکداری و ....

 

 

 

 

برای دانلود لطفا کلیک کنید

 

 

 

  • پدرام علی پور