مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

کلمات کلیدی

دانلود جزوه بیماری شناسی گیاهی

پایان نامه اتوماسیون سیستم های توزیع | فایل word

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

دانلود بهترین جزوه روانشناسی بالینی | ویرایش 1401

کتاب مقاومت مصالح

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی

آزمون کارت بازرگانی

کتاب تاریخ و تمدن اسلامی

دانلود نشریه 1 | زلزله خیزی ایران (از سال 1900 تا سال 1969 )

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون

دانلود قوی ترین جزوه آزمایشگاه فیزیولوژی

دانلود قوی ترین جزوه آموزشی متلب

فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word)

گزارش کارآموزی عمران

کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا

دانلود کتاب مراقب ویژه پرستاری

کتاب آناتومی در مهندسی پزشکی | فایل Pdf

جایگاه عقل عملی در علوم انسانی | Pdf صفحه 21

روش تحلیل شبکه ای در انجام پژوهش های حوزه تصمیم گیری برنامه درسی

حل المسائل ترمودینامیک ون وایلن

جزوه تشریحی کامل شیمی تجزیه 1

کتاب روانشناسی هیلگارد

دانلود Pdf کتاب مدیریت پروژه های عمرانی

بررسی و تحلیل تعارض و مذاکره در حماسه‌های مشهور جهان | پایان نامه

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

دانلود Pdf کتاب بلاکچین

دانلود کتاب خانواده و خانواده درمانی

دانلود Pdf کتاب رژیم درمانی در سرطان

جزوه سیستم انحراف رودخانه سد های بتنی

  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

[caption id="attachment_3843" align="aligncenter" width="578"]دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم                                دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم[/caption]

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 5.08 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

مولفین : دکتر سالار و دکتر حسینی

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم بیان میدارد دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظورآماده ساختن دانشجویان برای مشاغل حرفه​ های مدیریت درسازمان​های بازرگانی ومؤسسات دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری مدیریت تدوین گردیده است.

به طوردقیق تر اهداف برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی عبارت است از:
- آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان​های بازرگانی.
- افزایش مهارت وتوانایی دانشجویان درشناخت مسایل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات مربوط به هریک ازاین مسایل،ارزیابی راه​ حل​های مختلف درمورد هرمسأله وتصمیم گیری و اجرای تصمیمات متاخذه.
-افزایش مهارت وتوانایی دانشجویان درشناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی ،اقتصادی ،تکنولوژیکی، سیاسی و تطبیق برنامه​ های سازمان با شرایط جدید.
- ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی وحرفه ای

 

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

ضرورت و اهمیت

اداره سازمان​های بازرگانی ،صنعتی ودولتی با ابعاد مختلف آن بدون بهره گیری از دانش مدیریت و دسترسی به اطلاعاتی که در امر تصمیم گیری لازم است امکان پذیر نیست.

لذا این وظیفه دانشگاه​ها است که اولاً مدیران آینده این سازمان​ها را برای قبول مسئولیت درسطوح مختلف مدیریت آموزش دهند.

ثانیاً محققین و پژوهشگرانی راتربیت کنندکه بتوانند مسایل و مشکلات اقتصادی و بازرگانی سازمان​های مختلف جمهوری اسلامی​ ایران را به خوبی بشناسند و برای حل این مسایل و مشکلات راه​ حل​های صحیح و منطقی پیداکنند.

وجود دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دردانشگاه​های ایران موجب می گردد که دانشجویان این رشته درحین تحصیل بامسایل خاص جامعه ما به خوبی آشنا شوند و تحقیقات وتبعات خود را در رابطه با این مسایل انجام دهند و برای رفع نارسائی​های موجود درجامعه چاره اندیشی نمایند.

 

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

نقش و توانایی

الف) فارغ‌التحصیلان دوره‌ کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با اطلاعات وسیعی که در زمینه‌های مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می‌کنند،

به خوبی می‌توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمان‌های بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند.

ب) انتظار می‌رود که این فارغ‌التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسؤولیت‌های بیش‌تری را در سطوح بالاتر سازمان عهده‌دار گردند.

ج) علاوه بر این فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در مؤسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است مشغول کار شوند.

 

دانلود کتاب بازرگانی بین الملل | 20 میشم

 

 

آینده شغلی

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژیهای سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرایندهای فروش،

بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمانها را داشته و نسبت به سایر گرایش های مدیریت با توجه به نبود رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند.

ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق شانس زیادی برای موفقیت در حیطه کارآفرینی و تشکیل کسب و کار جدید دارند.

فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند.

انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند.

علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند.

برخی از مشاغل مربوط به این رشته عبارتند از: مشاغل مرتبط با بازاریابی در سطح مختلف از بازاریاب تا مدیر بازاریابی، فعالیت در بخش برند یا تحقیقات بازار شرکتها، واحد فروش سازمان ها، فعالیت در حوزه بازرگانی بین الملل (صادرات و واردات کالا)، فعالیت در حوزه بیمه، تجارت الکترونیک ، امور مالی و بانکداری و ....

 

 

 

 

برای دانلود لطفا کلیک کنید

 

 

 

نظرات (۱)

سلام عزیزم

یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

خرید فالوور کلاب هاوس

و لینک:

https://followshe.ir/buy-followers-clubhouse-invitations/

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی، خداوند خیر و برکت به زندگی ببارونه دمت گرم.



نوشته های هلن پراسپرو helenpraspro.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی