مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

کلمات کلیدی

دانلود جزوه بیماری شناسی گیاهی

پایان نامه اتوماسیون سیستم های توزیع | فایل word

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

دانلود بهترین جزوه روانشناسی بالینی | ویرایش 1401

کتاب مقاومت مصالح

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی

آزمون کارت بازرگانی

کتاب تاریخ و تمدن اسلامی

دانلود نشریه 1 | زلزله خیزی ایران (از سال 1900 تا سال 1969 )

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون

دانلود قوی ترین جزوه آزمایشگاه فیزیولوژی

دانلود قوی ترین جزوه آموزشی متلب

فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word)

گزارش کارآموزی عمران

کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا

دانلود کتاب مراقب ویژه پرستاری

کتاب آناتومی در مهندسی پزشکی | فایل Pdf

جایگاه عقل عملی در علوم انسانی | Pdf صفحه 21

روش تحلیل شبکه ای در انجام پژوهش های حوزه تصمیم گیری برنامه درسی

حل المسائل ترمودینامیک ون وایلن

جزوه تشریحی کامل شیمی تجزیه 1

کتاب روانشناسی هیلگارد

دانلود Pdf کتاب مدیریت پروژه های عمرانی

بررسی و تحلیل تعارض و مذاکره در حماسه‌های مشهور جهان | پایان نامه

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

دانلود Pdf کتاب بلاکچین

دانلود کتاب خانواده و خانواده درمانی

دانلود Pdf کتاب رژیم درمانی در سرطان

جزوه سیستم انحراف رودخانه سد های بتنی

  • ۰
  • ۰

 پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

 

[caption id="attachment_10911" align="aligncenter" width="259"]پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی[/caption]

 

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

شرح مختصر فصول پایان نامه کارشناسی ارشد

فصل اول: به بیان موضوع، اهداف تحقیق، فرضیه‌های تحقیق، نحوه جمع‌آوری داده‌ها، بیان متغیرها، قلمرو تحقیق و جامعه آماری پرداخت‌شده است.
فصل دوم: مروری فشرده بر ادبیات علمی و نظری درزمینهٔ موضوع تحقیق دارد، ضمن اشاره به مباحث تئوریک مطرح‌شده در این زمینه، مروری مختصر بر تحقیق تجربی انجام‌شده در داخل و خارج ایران بیان می‌کند.
فصل سوم: به بیان فرضیه‌های تحقیق، متغیرهای موردمطالعه، جامعه آماری، نحوه جمع‌آوری اطلاعات و درنهایت چگونگی آزمون فرضیه‌ها و مدل آماری به کار گرفته‌شده، اختصاص‌یافته است.
فصل چهارم: به تجزیه‌وتحلیل اطلاعات دریافت شده، اختصاص داده‌شده است.
فصل پنجم: مربوط به نتیجه‌گیری و پشتیبانی شامل تجزیه‌وتحلیل حاصل از آزمون فرضیه‌ها، محدودیت‌ها، پیشنهادها برای تحقیق‌های آتی هست.

 

 

 

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

دانلود رایگان پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل

چکیده

ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد) شهر تهران می باشد.

 

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی