مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

مقاله - پایان نامه - تحقیق

فروش فایل ها فقط 3000 تومان

کلمات کلیدی

دانلود جزوه بیماری شناسی گیاهی

پایان نامه اتوماسیون سیستم های توزیع | فایل word

پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش مدیریت بازاریابی

دانلود بهترین جزوه روانشناسی بالینی | ویرایش 1401

کتاب مقاومت مصالح

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی

آزمون کارت بازرگانی

کتاب تاریخ و تمدن اسلامی

دانلود نشریه 1 | زلزله خیزی ایران (از سال 1900 تا سال 1969 )

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون

دانلود قوی ترین جزوه آزمایشگاه فیزیولوژی

دانلود قوی ترین جزوه آموزشی متلب

فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word)

گزارش کارآموزی عمران

کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا

دانلود کتاب مراقب ویژه پرستاری

کتاب آناتومی در مهندسی پزشکی | فایل Pdf

جایگاه عقل عملی در علوم انسانی | Pdf صفحه 21

روش تحلیل شبکه ای در انجام پژوهش های حوزه تصمیم گیری برنامه درسی

حل المسائل ترمودینامیک ون وایلن

جزوه تشریحی کامل شیمی تجزیه 1

کتاب روانشناسی هیلگارد

دانلود Pdf کتاب مدیریت پروژه های عمرانی

بررسی و تحلیل تعارض و مذاکره در حماسه‌های مشهور جهان | پایان نامه

دانلود کتاب بلاک‌چین و رمز ارزها

دانلود Pdf کتاب بلاکچین

دانلود کتاب خانواده و خانواده درمانی

دانلود Pdf کتاب رژیم درمانی در سرطان

جزوه سیستم انحراف رودخانه سد های بتنی

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

[caption id="attachment_3020" align="alignright" width="312"]1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی) 1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)[/caption]

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

موضوع جزوه:آمار و احتمال(رشته انسانی)

نوع نظام:جدید

نوع فایل : پی دی اف pdf

 

 

 

نحوه مطالعه ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم 99 - 1400

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی) بیان میکند برنامه ریزی درسی و روش صحیح ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم ، نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایفا کرده و می تواند موفقیت در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر را تضمین نماید . 1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی) را حتما کامل ببینید.

بنابراین در ادامه سعی کرده ایم به نکات مهم درباره مطالعه کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم بپردازیم .

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 2.24  مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانش آموزان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

 

 

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

فواصل زمانی کوتاه اما پیوسته

خواندن کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم می بایست به صورت پیوسته اما در فواصل زمانی کوتاه باشد چرا که مطالعه دروس به صورت متوالی و بدون استراحت بسیار خسته کننده خواهد بود .

بنابراین سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه ( حتی 10 دقیقه ) اما به صورت پیوسته درس بخوانید .

 

 

 

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

 استراحت فراموش نشود 

ذهن انسان پس از کار و مطالعه طولانی در بازه های زمانی طولانی مدت و بدون استراحت ، تحت فشار قرار گرفته و دچار استرس می شود . تحقیقات ثابت کرده که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نکرده و این اطلاعات جدید معمولا به راحتی فراموش می شوند . پس بهتر است به منظور بالا بردن کارایی و یادگیری زمان هایی را برای استراحت در نظر گرفته و کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را برای مدت کوتاهی هم که شده به کل کنار بگذارید .

 

 

 

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

 اهمیت وضعیت جسمانی و سلامت

ذهن انسان در حالت آرامش قدرت یادگیری بسیار بالاتری دارد و در حالت هایی مانند خستگی ، عصبانیت و احساسات منفی دیگر ، حواس پرت و شتاب زده عمل می کند . بنابراین هر وقت که در وضعیت روحی یا جسمانی مناسبی نبوده و یا ذهنتان درگیر افکار دیگری است ، سمت یادگیری مباحث جدید کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم نروید .

 

 

 

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

  مرور درس ها در همان روز یادگیری

نکات مهم کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را که یاد گرفته اید در همان روز مرور کنید و نگذارید مدتی از زمان یادگیری شما بگذرد چرا که خیلی از مباحثی که یاد گرفته اید در حافظه کوتاه مدت شما بوده و با مرور نکردن در همان روز ، به کل از یادتان خواهد رفت . بنابراین با مرور هر درس بلافاصله پس از یادگیری ، نکات مهم هر درس کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم را در حافظه بلند مدت خود ثبت خواهید کرد .

[caption id="attachment_3021" align="aligncenter" width="477"]1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)             1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)[/caption]

 
 
 
 
محیطی مناسب درس خواندن

فراهم کردن محلی مخصوص مطالعه که از آرامش ، سکوت و نور کافی برخوردار باشد ، برای بالا بردن قدرت یادگیری بسیار ضروری است . هم چنین قبل از شروع به مطالعه تمام وسایلی را که برای خواندن کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم رشته علوم انسانی متوسطه دوم نیاز دارید اعم از کتاب ، دفتر ، ماژیک هایلایت ، جزوات درسی و غیره را در دسترس خود قرار دهید .

 

 

 

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

 

[WPSM_COLORBOX id=5599]

 

 

مطالعه نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار 1 دهم علوم انسانی متوسطه دوم

یکی از موثر ترین روش ها برای تثبیت مباحث در ذهن و بیشتر آماده شدن برای امتحانات ، دانلود و مطالعه نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته یا مدارس دیگر بوده که می تواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را مشخص کند .

[caption id="attachment_3022" align="aligncenter" width="517"]1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)          1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)[/caption]

 

 

 

1دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

فصل اول: عبارت‌های جبری

  • درس اول: چند اتحاد جبری و کاربردها
  • درس دوم: عبارت‌های گویا

فصل دوم: معادله درجه دوم

  • درس اول: معادله و مسائل توصیفی
  • درس دوم: حل معادله درجه دو و کاربردها
  • درس سوم: معادله‌های شامل عبارت‌های گویا

فصل سوم: تابع

  • درس اول: مفهوم تابع
  • درس دوم: ضابطه جبری تابع
  • درس سوم: نمودار تابع خطی
  • درس چهارم: نمودار تابع درجه دو

فصل چهارم: کار با داده‌های آماری

  • درس اول: گردآوری داده‌ها
  • درس دوم: معیارهای گرایش به مرکز
  • درس سوم: معیارهای پراکندگی

فصل پنجم: نمایش داده‌ها

  • درس اول: نمودارهای یک متغیره
  • درس دوم: نمودارهای چند متغیره

دانلود جزوه آمار و احتمال دهم (انسانی)

از این که تا پایان متن با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

 

 

 

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

سلام مجدد خدمت شما سروران | سایت بیست میشم همیشه در کنار شما بوده و هست و از شما تقاضامندیم در صورت داشتن سوال و راهنمایی با ما در ارتباط باشید. ( واتس آپ : 09111482708 )

 

 

 

منبع:گوگل

 

 

 

لینک دانلود فایل

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

1-1  مقدمه

با رشد روز افزون جمعیت جهان و بالا رفتن سطح زندگی و تمایل به سمت مصرف بیشتر، نیاز به مواد غذایی در حال افزایش است. نقش و اهمیت بخش کشاورزی به عنوان مهمترین بخش در تامین مواد غذایی به خوبی روشن می‌باشد. تامین نیاز غذایی و سایر احتیاجات این جمعیت در حال رشد سریع، فقط از طریق افزایش تولید محصولات در واحد سطح و واحد زمان امکان‌پذیر خواهد بود و رسیدن به این هدف نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارد.

امروزه بخش کشاورزی به منظور پاسخ‏گویی به نیاز غذا برای جمعیت رو به رشد کره زمین و فراهم کردن مواد غذایی کافی و مناسب، به میزان زیادی وابسته به مصرف انرژی[1] می‏باشد. توجه به منابع طبیعی محدود و اثرات سوء ناشی از عدم استفاده نامناسب از منابع مختلف انرژی روی سلامتی انسان و محیط زیست، لزوم بررسی الگوهای مصرف انرژی را در بخش کشاورزی حیاتی ساخته است (هاتریلی[2] و همکاران 2005). با توجه به بحران انرژی و انتشار گازهای گلخانه‎ای ناشی از مصرف بی‏‏‏‏‏رویه سوخت‏های فسیلی تمام تلاش‏ها بر آن است که مصرف انرژی تا حد امکان کاهش یابد. بخش کشاورزی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

 

 

پایان نامه مهندسی کشاورزی ـ تولید غذا | 20 میشم

 

 

اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، انرژی وارد شده در واحد سطح برای تولید محصولات مختلف کشاورزی را بررسی و با محاسبه شاخص کارایی انرژی سعی کرده‏اند سیستم کشاورزی خود را از نظر مصرف انرژی بهینه کنند (نصیری و همکاران، 1387) .. بخش کشاورزی هر چند در مقایسه با صنعت به لحاظ مصرف انرژی سهم کمتری در کل انرژی کشور دارد، ولی با اندکی تامل و دقت مشخص می‏شود که میزان انرژی‏های ورودی در آن بسیار بالا و چشمگیر بوده و به دلیل فراوانی و ارزان بودن نسبی انرژی در ایران متاسفانه توجه چندانی به استفاده بهینه از آن نمی‎شود (محمدیان‏صبور، 1386؛ قاسمی کردخیلی و همکاران، 1392).

 

 

 

 

دانلود مستقیم

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

شرح مختصر : 

1دانلود مقاله پیرامون چرخه سوخت هسته ای بیان میکند اورانیوم که ماده خام اصلی مورد نیاز برای تولید انرژی در برنامه های صلح آمیز یا نظامی هسته ای است، از طریق استخراج از معادن زیرزمینی یا سر باز بدست می آید.برای ادامه مطلب با بیست میشم همراه باشید.

اگر چه این عنصر بطور طبیعی در سرتاسر جهان یافت میشود اما تنها حجم کوچکی از آن بصورت متراکم در معادن موجود است.

هنگامی که هسته اتم اورانیوم در یک واکنش زنجیره ای شکافته شود مقداری انرژی آزاد خواهد شد.

1دانلود مقاله پیرامون چرخه سوخت هسته ای  اشاره دارد که برای شکافت هسته اتم اورانیوم، یک نوترون به هسته آن شلیک میشود و در نتیجه این فرایند، اتم مذکور به دو اتم کوچکتر تجزیه شده و تعدادی نوترون جدید نیز آزاد میشود که هرکدام به نوبه خود میتوانند هسته های جدیدی را در یک فرایند زنجیره ای تجزیه کنند.

سوخت هسته‌ای به موادی گفته می‌شود که می‌توان از آن‌ها برای تولید انرژی هسته‌ای استفاده کرد. تاکنون رایج‌ترین سوخت هسته‌ای، مواد شکافت‌پذیر مانند اورانیوم و پلوتونیوم بوده‌اند که از چرخه سوخت هسته‌ای بدست می‌آیند. برخی مواد مانند دوتریوم و تریتیوم و هلیوم۳ که در فرایند همجوشی هسته‌ای بکار می‌روند نیز به عنوان سوخت هسته‌ای در نظر گرفته شده‌اند.

 راکتور هسته ای:

طبق 1دانلود مقاله پیرامون چرخه سوخت هسته ای راکتور هسته ای وسیله ایست که در آن فرایند شکافت هسته ای بصورت کنترل شده انجام میگیرد. انرژی حرارتی بدست آمده از این طریق را می توان برای بخار کردن آب و به گردش درآوردن توربین های بخار ژنراتورهای الکتریکی مورد استفاده قرار داد.

اورانیوم غنی شده ، معمولا به صورت قرصهائی که سطح مقطعشان به اندازه یک سکه معمولی و ضخامتشان در حدود دو و نیم سانتیمتر است در راکتورها به مصرف میرسند. این قرصها روی هم قرار داده شده و میله هایی را تشکیل میدهند که به میله سوخت موسوم است.

میله های سوخت سپس در بسته های چندتائی دسته بندی شده و تحت فشار و در محیطی عایقبندی شده نگهداری میشوند.

همچنین در 1دانلود مقاله پیرامون چرخه سوخت هسته ای متوجه میشویم که در بسیاری از نیروگاهها برای جلوگیری از گرم شدن بسته های سوخت در داخل راکتور، این بسته ها را داخل آب سرد فرو می برند.

در نیروگاههای دیگر برای خنک نگه داشتن هسته راکتور ، یعنی جائی که فرایند شکافت هسته ای در آن رخ میدهد ، از فلز مایع (سدیم) یا گاز دی اکسید کربن استفاده می شود.

 

 

 

لینک دانلود

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

شرح مختصر : 

1دانلود مقاله کنترل کننده های صنعتی فیلدباس بیان میکند در اوایل دهه 1960 ادوات وکنترلر های الکترونیکی جایگزین کنترلرهای نیوماتیکی شدند که از مزایای این کنترلر هامی توان سرعت و دقت زیاد و کم حجم بودن آنها را نام برد.برای ادامه مطلب با بیست میشم همراه باشید.

طولی نکشید که کامپیوترهای دیجیتال که قابلیت پردازش لوپها ی کنترلی را داشتند، جایگزین کنترلرهای الکترونیکی شدند.

کامپیوتر مرکزی پس از دریافت تمام متغیر های پروسسی از طریق ورودیها و دستورات صادره توسط اپراتور از طریق صفحه کلید ، آنها را طبق برنامه کنترلی از قبل نوشته شده پردازش و نتایج این پردازش را از طریق خروجیها به محرکهای نهایی کنترل اعمال می کنند. این نوع کنترل اصطلاحا DDC (Direct Digital Control) نامیده می شود و در آن اپراتور توسط یک صفحه کلید و یک نمایشگر VDU(Visual Display Unit) با سیستم ارتباط بر قرار می کند.

کامپیوتر مرکزی قابلیت پردازش حجم زیادی از متغیر های زمانی وپروسسی را دارد ولی با افزایش بیش از حد این اطلاعات، سرعت و کارایی کامپیوتر پایین آمده و به کامپیوتری با ظرفیت و سرعت زیاد نیاز می شد و اگر کامپیوتر مرکزی از کار می افتاد باعث از کار افتادن کل سیستم کنترلی و پروسس می شد.

طبق 1دانلود مقاله کنترل کننده های صنعتی فیلدباس کنترل و اتوماسیون یکی از مهمترین مباحث نیروگاهها می‌باشد. بطور کلی سه عضو اصلی هر سیستم کنترلی، واحد اندازه‌گیری و واحد تغییردهنده کمیت(Actuator)  و کنترلر می‌باشند.

دو عضو اول در فیلد (جایی که سیستم اصلی وجود دارد) و عضو سوم معمولا” در اتاق کنترل می‌باشد.مساله مهم در روند کنترل به شکل فوق، موضوع سیگنالها می‌باشد؛ سیگنالهایی که بین دستگاه کنترل‌کننده و دستگاههای نصب شده در فیلد، رد و بدل می‌شوند.

به منظور سهولت استفاده از کنترل‌کننده‌ها در صنایع مختلف، لزوم وجود یک استاندارد برای تعریف ماهیت سیگنالهای مزبور، از مدتها قبل حس شده بود. ابتدا در سالهای دهه 50 ، بصورت استاندارد ، از سیگنالهای بادی با فشار بین 3-15 psi برای این منظور استفاده می‌شد.

براساس 1دانلود مقاله کنترل کننده های صنعتی فیلدباس با گسترش الکترونیک و با توجه به مشکلات روش قبلی، در دهه هفتاد میلادی، استفاده از سیگنالهای جریانی 4 تا 20 میلی‌آمپر برای کار سیگنالینگ ، معرفی گردیدند.

گرچه در این سالها از سطوح ولتاژ و جریانهای دیگری نیز، خارج از استاندارد فوق استفاده می شد، اما رفته رفته، با توجه به مزایای این روش، سایر روشها کنار گذاشته شد. یکی از مهمترین مزایای کاربرد حلقه جریانی 20- 4 میلی‌آمپر، مصونیت بالای آن نسبت به نویز بود.

فهرست :

 

مقدمه

سیر تکامل سیستمهای کنترلی

معرفی سیستم کنترل  Fieldbus

معرفی دو استراتژی Field bus و DCS

سیستم کنترل توزیع یافته (DCS)

مدل مرجع (( OSI) Open system Interconnect)

توپولوژیهای فیلدباس

Daisy Chain Topology

Tree Topology

Spur Topology

Point-to-Point Topology

 

 

دانلود مستقیم

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

[caption id="attachment_3012" align="aligncenter" width="408"]1دانلود جزوه رمزگذاری لغات(زبان انگلیسی)             1دانلود جزوه رمزگذاری لغات(زبان انگلیسی)[/caption]

 

لغات انگلیسی را گروه‌بندی کنید.

اپلیکیشن‌های آموزش زبان که هرروز یک لغت را به شما یاد می‌دهند شاید مناسب به‌نظر برسند ولی از لحاظ موضوعی پرت‌وپلا هستند و سلسله لغاتی نامربوط به هم را ارائه می‌دهد.

مثلاً envelope ، tired ، January ، receive ، onion. هر هفته بر روی یک موضوع تمرکز کنید.

مغز به‌طور طبیعی کلمات مرتبط را دسته‌بندی می‌کند. پس اگر مثلا در یک درس لغات مربوط به آب‌وهوا را یاد بگیریم و در یک درس نام قسمت‌های مختلف بدن را بخوانیم، در هماهنگی با سیستم طبیعی طبقه‌بندی مغزمان عمل کرده‌ایم.

 

 

  دانلود اینجا

 

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

شرح مختصر : 

1دانلود مقاله مبلمان شهری‎ بیان میکند در دوره ی معاصر مشکلات کلان شهرها فقط در ازدیاد جمعیت، ترافیک، گرانی، اقتصاد و نابه سامانی های زیست محیطی و … خلاصه نمی شود؛برای ادامه مطلب با بیست میشم همراه باشید.

بلکه انواع ناهنجاری های رفتاری، مشکلات اجتماعی و فشارهای روحی و روانی ناشی از سیمای ناخوشایند بصری نیز خود دلایل کافی برای افزایش مسائل زندگی مدرن شهری و تنگ تر شدن عرصه بر جامعه ی امروزی است. به یقین آرامشی که از نمای مناسب شهری در پی استفاده ی صحیح از مبلمان شهری حاصل می شود، بی تأثیر در زندگی شهروند امروزی نخواهد بود؛

به گونه ای که گاهی این احساس، خستگی را از انسانِ خسته از کار و تلاش و هیاهوی روزانه گرفته و با آرامشی پایدار، او را تا در منزل بدرقه می کند.

لذا تأثیری که سیمای آرامش بخش شهری به او عطا کرده است،پشتوانه ای معنوی بر ای ارتباط خانوادگی و به ارمغان بردن این حس به درون خانه می شود. با نگرشی اقتصادی و سودمندانه به این مقوله، نتیجه ای به دست می آید که گاهی بسیاری از طراحان مبلمان شهری، به ویژه در کشورهای عقب مانده یا در حال توسعه، درصدد به وجود آوردن سیمایی از شهر هستند که آن ها را به سود بیش تر برساند، و کم تر به جزئیات و نیازهای روانی، اجتماعی جامعه توجه دارند.

اگرچه گاهی ناچار به رعایت استانداردهای شهری می شوند، معمولاً این مقررات را قوانینی دست و پاگیر و ناسودآور می دانند. لذا پرداختن به مسائلی همچون مبلمان شهری و تأثیر عملکرد آن در سیما و هویت شهر را کاری عبث و یا حداقل دست و پاگیر و ناسودآور می دانند و به همین دلیل حاضر نمیشوند بر سر مسائلی همچون موارد یاد شده ریسک اقتصادی را بپذیرند.

در عصر حاضر، سیما و نمایی از شهر مورد توجه است که با طرح های بدیع و مدرن، رنگ های گرم و تند و تابلوهای رنگارنگ نئون به همراه نورپردازی های شبانه، جذابیت خود را حفظ کرده و خودنمایی کند، بی توجه به این که این مبلمان شهری طراحی شده چه تأثیری در ذهن مخاطب شهری و شهروند ساکن شهر خواهد گذارد.

در 1دانلود مقاله مبلمان شهری‎ سعی شده است با بیان نمونه هایی از مبلمان شهری موجود در داخل و خارج کشور، نوع استفاده از آن ها و تأثیر به جای گذاشته بر محیط زیست نشان داده شود.

فهرست :

مقدمه

مبلمان شهری

ویژگی مبلمان شهری

انواع مبلمان شهری

نقش مبلمان شهری در هویت و سیمای شهری

نتیجه گیری

منابع و ماخذ

 

 

 

لینک دانلود

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم2.72 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

 

دانلود جزوه ابزار دقیق پیشرفته | 20 میشم

مهم ترین اصل سازمان های صنعتی

دانلود جزوه ابزار دقیق پیشرفته | 20 میشم بیان میدارد در هر کاری اول باید ایمنی را مدنظر قرار دهیم. سال ها شاهد خسارت جانی هموطنان‌مان بودیم. بعد از انقلاب صنعتی و تاسیس کارخانه‌ ها، ابتدا فرهنگ آن وارد جامعه نشد. کم کم مساله ی ایمنی اهمیت بیشتری پیدا کرد. در مقاله سیستم کنترل صنعتی چیست، با ما همراه باشید.

امروزه تمام سازمان های صنعتی ایمنی کارکنان را اولویت قرار می دهند. برای اینکه امنیت یک سازمان صنعتی تامین شود، باید کیفیت دستگاه ها بالا باشد و درصورت نقص دستگاه، کارکنان فورا مطلع شوند و اطلاع بدهند تا آن نقش برطرف شود. ساده ترین نوع کنترل را می توان کنترل دستی دانست.

ولی این امکان در مقیاس گسترده تر و بزرگتر وجود ندارد. علاوه بر این همیشه همراه نیروی انسانی باید درصد خطایی را درنظر گرفت. این درصد خطا هرچند کوچک باشد، باز هم در برخی سازمان ها پیامدهای غیرقابل جبرانی به همراه دارد. علاوه بر این در سازمان های بزرگ اصلا امکان کنترل دستی وجود ندارد.

به همین دلیل باید سیستم کنترل گسترده تر و دقیق تری وجود داشته باشد تا هم بتواند داده ها با حجم بالا را پردازش کند و هم دقت آن بالاتر باشد. در ادامه با ما در مطلب آشنایی با رشته مهندسی صنایع نیز همراه باشید.

 

 

لینک دانلود

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 984 کیلوبایت می باشد. دوستان گرامی ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

مجموعه فرمولهای مکانیک سیالات شامل 77 صفحه PDF

 

 

 

فصل اول : خواص سیال 

فصل دوم : استاتیک سیالات

فصل سوم : جریان سیالات 

فصل چهارم : محاسبه تلفات انرژی در جریان سیالات

فصل پنجم : پمپ و پمپاژ

فصل ششم : جریانهای خارجی 

فصل هفتم : آنالیز ابعادی و اعداد بی بعد 

فصل هشتم : بستر های پرشده

فصل نهم : جریان سیالات تراکم پذیر

 

 

 

[caption id="attachment_5527" align="aligncenter" width="497"]مجموعه فرمولهای مکانیک سیالات | 20 میشم                    مجموعه فرمولهای مکانیک سیالات | 20 میشم[/caption]

 

 

 

مکانیک سیالات

مجموعه فرمولهای مکانیک سیالات | 20 میشم بیان دارد مکانیک سیالات یا مکانیک شاره‌ها (به انگلیسی: Fluid mechanics) شاخه‌ای از فیزیک است که به بررسی سیالات (مایعات، گازها و پلاسما) و نیروهای آنها می‌پردازد.

این رشته در طیف گسترده‌ای از رشته‌ها، از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی شیمی و زیست‌پزشکی، ژئوفیزیک، اقیانوس‌شناسی، هواشناسی، اخترفیزیک و زیست‌شناسی کاربرد دارد.

مکانیک سیالات را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: استاتیک سیالات که مطالعه سیالات در حال سکون است و دینامیک سیالات که مطالعه سیالات و اثر نیروها بر روی آنها در حال حرکت است.

این رشته شاخه‌ای از مکانیک محیط‌های پیوسته است، که در آن ماده در سطح ماکروسکوپی مدل می‌شود و نه میکروسکوپی. مکانیک سیالات، به ویژه دینامیک سیالات، یک زمینه تحقیقاتی فعال است که به‌طور معمول از نظر ریاضی پیچیده‌است.

بسیاری از مسئله‌ها تا حدی یا کاملاً حل نشده‌است و بهتر است با روش‌های عددی، معمولاً با استفاده از رایانه، حل شوند. یک رشته مدرن، به نام دینامیک سیالات محاسباتی (CFD)، به این روش اختصاص یافته‌است.

 

 

دانلود از لینک مستقیم

 

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

دانلود پروژه سیستم انبارداری

دانلود پروژه سیستم انبارداری

چکیده ای از مقدمه آغازین ” پروژه مهندسی کامپیوتر : سیستم انبارداری ” بدین شرح است:

هدف‌ از تشکیل‌ و ایجاد انبارها، چه‌ در سازمانهای‌ دولتی‌ و چه‌ در بخش‌ خصوصی‌، تأمین‌ ونگهداری‌ کالاهای‌ مورد نیاز سازمان‌ است‌ و انبارداری‌ به‌ کلیه‌ فعالیتهای‌ مربوط‌ به‌ تهیه‌ و نگهداری‌ وسپس‌ تحویل‌ مواد و اقلام‌ مورد نیاز سازمان‌ در زمان‌ مناسب‌، اطلاق‌ می‌شود. وظایف‌ انبارها در سازمان ‌را می‌توان‌ در سه‌ بخش‌ زیر خلاصه‌ کرد:

الف‌) برنامه‌ریزی‌ و مراقبت‌ جهت‌ حفظ‌ مقدار موجودی‌ هر یک‌ از اقلام‌ کالاهای‌ مورد نیازسازمان‌ در حد مطلوب‌ خود.

ب‌) همکاری‌ و مساعدت‌ در خرید و تأمین‌ و تهیه‌ کالاها و کنترل‌ و دریافت‌ کالاهای‌خریداری‌ شده‌.

ج‌) نگهداری‌ کالا در انبار به‌ نحو صحیح‌ و تسریع‌ در امر تحویل‌ با رعایت‌ مقررات‌ ودستورالعملهای‌ سازمان‌.

انبارها را از دو جهت‌ می‌توان‌ مورد بررسی‌ قرارداد، یکی‌ از لحاظ‌ فیزیکی‌ نظیر محل‌ انبار، نوع‌قفسه‌بندی‌ها، محل‌ کالاها در انبار، نور، ایمنی‌ و وسایل‌ حفاظت‌ کالاها و وسایل‌ حمل‌ و نقل‌ و… ودیگری‌ سیستم‌ اطلاعات‌ انبار که‌ به‌ طرح‌ و گردش‌ فرمها بنحوی‌ که‌ اطلاعات‌ به‌ بخشهای‌ مختلف‌سازمان‌، به‌ موقع‌ و به‌ مقدار لازم‌ برسد و به‌ کنترلهای‌ لازم‌ در رابطه‌ با کالاها می‌پردازد.

 منظور از سیستم‌ اطلاعاتی‌ انبار، ایجاد روشی‌ نظام‌مند و منطقی‌ برای‌ اجرای‌ عملیات‌ مربوط‌ به‌ کالاهای‌ موجود در انبار و همچنین‌ اعمال‌ کنترلهای‌ لازم‌ روی‌ مراحل‌ مختلف‌ این‌ عملیات‌ می‌باشد.

انبار بنا به‌ نیاز همه‌ بخشها، عموماً با تمام‌ واحدها و کارکنان‌ آن‌ در تماس‌ و رابطه‌ است‌. این‌ رابطه‌ وتماس‌ چه‌ در مورد تحویل‌ دادن‌ و گرفتن‌ اجناس‌ و چه‌ در مورد نگهداری‌ حسابها و مبادله‌ اسناد و مدارک‌آن‌ها، باید بر ضوابط‌ مستدل‌ و مجاز و رسمی‌ مبتنی‌ باشد نه‌ مناسبات‌ شخصی‌ و دوستانه‌ چرا که‌ اینگونه‌روابط‌، موجبات‌ کندی‌ کار و بروز اشتباهات‌ را فراهم‌ می‌سازد. بدیهی‌ است‌ در روابط‌ متقابل‌، رفتارهای‌دوستانه‌ صرفنظر از دستورالعملها، سبب‌ تسریع‌ کارها خواهد بود ولی‌ نباید باعث‌ ابهام‌ در حسابها ومدارک‌ و اسناد باشد.

در طراحی‌ سیستم‌ اطلاعات‌ انبار بایستی‌ توجه‌ نمود که‌ آیا از قبل‌ سیستمی‌ وجود دارد یا خیر، درصورت‌ وجود سیستم‌، شناخت‌ سیستم‌ و نقاط‌ قوت‌ و ضعف‌ آن‌ جزو مقدماتی‌ترین‌ فعالیتها محسوب ‌می‌شود.

دانلود پروژه سیستم انبارداری

دانلود پروژه سیستم انبارداری

————-

مشخصات مقاله:

دسته : کامپیوتر

عنوان  : پروژه مهندسی کامپیوتر : سیستم انبارداری

قالب بندی : word

 

 

 

جهت دانلود کلیک کنید

 

 

 

 

  • پدرام علی پور
  • ۰
  • ۰

سایت بیست میشم کتاب اندیشه اسلامی 1 آیت الله جعفر سبحانی ویراست دوم + نمونه سوالات 239 صفحه پی دی اف PDF را برای شما دانشجویان آماده کرده است. ارزیابی، بازنگری و اصلاح هر کدام از اجزاء نظام آموزشی زمینه لازم را برای بهبود و حرکت تکاملی آن نظام فراهم می آورد. متن درسی نیز که یکی از اجزاء مهم هر نظام آموزشی است مشمول همین قانون کلی است. 

 

دانلود کتاب اندیشه اسلامی ۱ سبحانی و رضایی

 

کاملترین و جامع ترین مجموعه شامل خلاصه نویسی دقیق، نکات مهم امتحانی ، نمونه سوالات امتحانی و جواب سوالات کتاب اندیشه اسلامی ۱ سبحانی و رضایی

1. نمونه سوالات امتحانی هر فصل

2. دانلود pdf کتاب اندیشه اسلامی 1 ویراست دوم

3. جواب سوالات امتحانی

4. بدون نیاز به مطالعه کتاب

5. مطابق با جدیدترین ویرایش کتاب

 

منبع : اندیشه اسلامی ۱ جعفر سبحانی و محمد محمد رضایی ویراست دوم

این مجموعه با تلاش زیاد و بسیار دقیق اساتید دانش زا جهت استفاده تمام دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تولید شده است. خلاصه درسها و نکات مهم و سوالات به طور دقیق و کامل طراحی شده اند و با مرور آنها، دانشجویان عزیز از مطالعه کتاب بی نیاز شده و با صرف کمی وقت، نمره بسیار خوبی را در امتحان کسب می نمایند.

 

فهرست :

مقدمه

بخش یکم: انسان و ایمان

  • فصل اول: چیستی انسان
  • خودشناسی
  • مقدمه کمال انسانی
  • پیش درآمد جهان شناسی
  • مقدمه خداشناسی
  • حلال مشکلات انسان
  • حقیقت انسان
  • روح؛ حقیقت انسان
  • ابعاد روح و روان انسان
  • بعد ادراکی انسان
  • ادراک نظری
  • ادراک عملی
  • بعد گرایشی انسان
  • برای مطالعه
  • دیدگاه متفکران مغرب زمین
  • انسان و بحران های فرارو
  • بحران معرفتی
  • بحران اخلاقی
  • بحران روانی و معنوی
  • نقش دین در رفع بحران های انسانی
  • فصل دوم: ایمان
  • مقدمه
  • معنای لغوی و اصطلاحی ایمان
  • ایمان و معرفت
  • ایمان و عقل
  • برای مطالعه
  • ایمان و عمل
  • ایمان و اختیار
  • متعلقات ایمان
  • درجات ایمان
  • برای پژوهش
  • منابعی برای مطالعه بیشتر

 

بخش دوم: وجود خدا

  • مقدمه
  • فصل اول: برهان فطرت بر وجود خدا
  • معنای فطرت
  • فطری بودن خداشناسی
  • دلیل نقلی
  • راه های تذکر و یادآوری فطرت
  • دلیل عقلی
  • فطری بودن خدا جویی و خداپرستی
  • فصل دوم: برهان علی
  • تقریر برهان علی
  • تعریف علت و معلول
  • تعریف علت فاعلی
  • اصل علیت
  • اثبات معلولیت عالم
  • امتناع دور و تسلسل در علل
  • فصل سوم: برهان نظم
  • ساختار مشترک برهان نظم
  • تعریف نظم
  • تقریر های مختلف برهان نظم
  • برهان هدفمندی
  • برهان نظم از موارد جزئی
  • برهان هماهنگی در کل عالم
  • برای مطالعه
  • برهان نظم و نظریه تکامل
  • برای پژوهش
  • منابعی برای مطالعه بیشتر

 

بخش سوم: صفات خدا

  • فصل اول: امکان شناخت صفات خدا
  • دیدگاه اهل تعطیل
  • نقد و بررسی
  • دیدگاه اهل تشبیه
  • نقد و بررسی
  • دیدگاه اثبات بلاتشبیه
  • فصل دوم: راه های شناخت صفات خدا
  • راه عقلی
  • سیر در آفاق و انفس
  • قرآن و روایات
  • کشف و شهود
  • توفیقی بودن اسما و صفات الهی
  • فصل سوم: انواع صفات خدا
  • صفات ثبوتی و سلبی
  • شمار صفات ثبوتی و سلبی
  • و ...

 

بخش چهارم: مسئله شر

  • تعریف و اقسام شر
  • راه حل های مسئله شرور
  • شرء لازمه جهان مادی است
  • اشکال کم تر بودن خیرات نسبت به شرور
  • شر ناشی از آزادی انسان است
  • شر ناسی از جزئی نگری است
  • شر ناشی از جهل انسان است
  • راز و فواید شرور جهان

 

بخش پنجم: توحید و شرک

  • مراتب توحید
  • توحید در ذات
  • توحید ذاتی در قرآن و روایات
  • دلیل عقلی بر توحید ذاتی
  • ذات خدا بسیط است و جزء ندارد
  • توحید صفاتی
  • توحید در خالقیت
  • توحید در تشریع
  • توحید در اطاعت
  • و ...

 

بخش ششم: معاد و جاودانگی انسان

  • کلیات
  • معنای معاد
  • اهمیت معاد
  • منابع شناخت در باب معاد
  • اهتمام قرآن به موضوع معاد
  • وابستگی معاد به روح
  • نمونه های مشابه معاد
  • ابراهیم و احیای مردگان
  • زنده شدن عزیر
  • اصحاب کهف
  • زنده شدن مردگان به دست عیسی
  • رویش گیاهان
  • براهین عقلی معاد
  • برهان فطرت
  • برای مطالعه
  • برهان حکمت
  • برهان عدالت
  • برهان معقولیت
  • منکران معاد و انگیزه انکار
  • شبهه قدرت فاعل
  • شبهه علم فاعل
  • و ..

 

 

 

جهت دانلود فایل کلیک کنید

 

 

 

  • پدرام علی پور